May 16, 2013

That feelings,

Assalamualaikum wbt,


  

Well, this is too perfect :') Hello Mr. Perfect :p *lelambai kat dia balik* *tapi nak pergi pengsan dulu sbb dia dahlambai dkt kita duli* *brb faint* *ok dah bangun balik* Kikikiki so long time no blog about him so yeah now kita nak cakap pasal dia lagi yay yay after soooooooooooooo long bebeh :D " Awak Zayn Malik saya. " Hahahah comel tak titew lol oh he said hi to you guys say hi to him back awwwwwww lol Shera -.- Saya amat merindui anda ya. Bila boleh kita jumpa ya. Bila awak nak belanja saya ya. Hmm hmm (( lol bajet pernah pulak jumpa ahahahahahaha so psycho lah you )) Maafkan saya bebeh :***** Imagine kita boleh confess dekat celebrity crush kita hikhik hikhik :3

So yesterday was one of my bestfrriend birthday. Tak tahu dah kali ke berapa wish, dgn dah nyanyi dah apa semua haaa. Sweet 18th Sakinoh ! :p Have a wonderful day ahead and may Allah bless you always insyaallah. Good luck in everything you do. And......... I love you to infinity and beyond, to the moon and never come back Sakinoh muahhhh :* Eh boleh ke pergi bulan ? Oh boleh. Dalam mimpi heh heh. Hope you enjoy your first day of being 18th kakak tua eh macam lagu burung kakak tua lol peace. Boleh pi party dah kan haaaaaaaaaaaa let's !



Pastu last Sunday was a Mother's Day :D Happy belated Mother's Day mama :) Thanks for being such a supportive & craziest & greatest mum ever. Thanks for always being there with me. Thanks for all your kindnesses. Thanks for all your advices. I really appreciates those. A really big thank you for you. Oh haritu muffins mother's day tu sedap gila hahahahahahahahahaha kita yg makan yay rezeki bebeh :p So, thanks for everything ma. I love you :**** 

Pastu harini hari guru awwwwwwwwwww so many event lah this month ish lol :p Well, Happy Teacher's Day to all teachers in the world and to all teachers in my EX school(s) yakni hahahaha yakni kau lol ok Tadika Kemas ( 2000 ), Taska Abim ( 2001 ), Sekolah Rendah Islam Hidayah ( 2002-2007 ) and lastly, SMK Taman Setiawangsa ( 2008-2012 ) I've learned so many things. Start tak tahu apa apa, pastu naik sikit tahu A B C and 1 2 3. Pastu belajar colour, belajar nama binatang pe semua. I miss lompat bintang in Taska Abim hahahahaha masa tu kecik lagi mmg seronok ah. Pastu masuk darjah satu. Masa darjah 6 ada 2 exam besar. UPSR 5 subjects and Sijil Pentaksiran Pelajar Musleh ( SPPM ) 16 subjects. Makin lama belajar makin susah. Pastu masuk pulak high school. Haaaaa pastu ada PMR and SPM. And alhamdulillah, sekarang dah habis sekolah :)


So, I wanna thanks to all my teachers. Thanks for all the ilm. Thanks for all advices. Terima kasih dah ajar saya dari tak tahu apa apa sampai sekatang dah tahu mana yang baik dan mana yang buruk. Alhamdulillah. Terima kasih sudi ajar pelajar yg cute & comel ni tapi """ agak """ nakal, degil segala (( well normal lah budak budak. Kau tipu kalau kau kata kau tak macam tu hokay ! )) Tapi sekarang, kita yg comel ni makin comel hahahahahahahahahahaha yang dulu tak tahu apa apa dah tahu lah benda benda yg perlu. And thanks also to my parents, mama and ayah. Cikgu pertama tu hihi. So again happy teacher's day to all teachers around the world. Teruskan kerja murni anda mendidik anak bangsa eceh :p Have fun and may Allah bless you always :) Thanks for all the ilm you gave to me. Thanks again :3

So talked about teacher's day, *poof* suddenly I miss my clasmates uhuk uhuk :'( Bila kita boleh jumpa lagi ? Korang ingat aku lagi ke tak ? Kenal aku lagi ke tak ? Teringin nak jumpa aku lagi tak ? Nak tegur aku lagi tak ? Agak agak kalau terserempak dkt mana mana tegur ke tak ? Hmm too many negative thinking lols. Alaaa nak buat mcm mana, kita kawan dah lama and suddenly nak kena pisah haaaaa acane tu ? Mesti sedih gila aaaaaaaaaaaa tidak ku sanggup wahai temanku hahahahahahahahahaha Shera apa do ish -.- Well seriously I'm gonna miss Bestarians and Cekaps like seriously I will, yes I will. Saya harap awak pun rindu saya jugak (( begitu mengarap )) Hahaha hope to meet you guys again. Nanti kalau terjumpa jangan nak mcm stranger sangat aku lempang kang haha nak tegusr, tegur je lah jangan malu jangan takut aku tak makan orang, ok ?


Saya juga akan merindui bbygals saya aaaaaaaaaaaaaaaa ni lagi rindu betul kot hmm. Entah mcm mana nanti. Bila lagi dapat jumpa. Masa wedding ? Macam lama je lagi. Masa raya ? Cuti sama ke ? Hmm kalau dapat yg masing masing semua dekat, area KL and Selangor tu takpa ah. Ada pulak nanti yg tercampak ke Terengganu ke, Perak ke, Perlis ke, Penang ke, Kelantan ke hmm macam mana ni ? :( Mintak mintak lah kita semua tak lost contact ok bbygals ? :) Pastu nanti tolong lah tolong lah tolong lah subscribe internet ke apa. Aku doakan yang terbaik untuk korang insyaallah. Kahwin jangan lupa jemput kikikikikiki :p

Naaaaaaaaah, ni perfectly perfect. Bye and assalamualaikum. (( Enjoy the gifs hik hik )) (( I love him lol. )) Ok yang first tu comel. Yang second tu cute. Yang last tu comel & cute :D Hihi bye xox